پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي بعد از انداختن رأي خود در صندوق:
منتخب مردم بايد ملتزم به رواج شعائر و سنت‌هاي اسلامي و كمك به محرومان باشد.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی روز جمعه 22/3/88 رای خود را در صندوق سیار شماره 397 انداختند.

معظم له پس از انداختن رای خود به صندوق طی سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات در شرایط حساس كنونی فرمودند: مملكت و كشور ما با هویت اسلامی و شیعی در دنیا شناخته شده است و در ضمن انتساب به ائمه طاهرین علیهم السلام و حضرت بقیه الااعظم ارواحنا فداه دارد.

ایشان افزودند: مملكت ما به قرآن مجید تعلق دارد و به آن افتخار می‌كند و پس از انقلاب اسلامی این اظهار وجود بیشتر شده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: مردم و مسئولین باید این موارد را كه هویت ما اسلامی، شیعی و قرآنی است رعایت كنند و همه مسائل در این طریق سیر نماید تا هر چه بهتر و بیشتر مسیر انقلاب ادامه یابد.

حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اظهار داشتند: مسئولیت ریاست جمهوری بسیار سنگین است. این مسئولیت را نباید بعنوان طعمه و غنیمت حساب نمود و سنگینی این مسئولیت از تمامی كوه‌های عالم بیشتر است. البته اگر به خوبی این مسئولیت انجام شود، افتخار آمیز خواهد بود.

معظم له ادامه دادند: رئیس جمهور خود در درجه اول باید به سنت‌های اسلامی پایبند باشد و مروج احكام و شعائر و سنت‌های اسلامی باشد و در مسائل داخلی و سیاست‌های خارجی كشور به نحوی عمل نماید كه باعث عزت بیشتر اسلام و كشور باشد.

ایشان با تأكید بر خدمت بیشتر به مردم و طبقات محروم فرمودند: كسانی كه با رأی مردم انتخاب می‌شوند، باید خود را خدمتگذار واقعی مردم بدانند و تلاش كنند كه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه كه صاحب اصلی این مملكت است از آنها رضایت داشته باشد. مردم این مملكت و بلكه تمام انسان‌ها اهل و عیال وجود مقدس امام زمان علیه الصلاة و السلام هستند و خدمت به این مردم در حقیقت خدمت به امام زمان علیه السلام است و این بزرگترین افتخار یك مسلمان می‌باشد.

جمعه / 22 خرداد / 1388