جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
ديدار جمعي از طلاب شهرستان رودان با حضرت آيت الله العظمي صافي

جمعی از طلاب مدرسه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان رودان استان هرمزگان صبح شنبه 18/2/89 با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كردند.
در این دیدار معظم له با اشاره به اهمیت تبلیغ و ترویج مكتب تشیع در مناطق مرزی فرمودند: این مناطق از ثغور است و درمعرض هجوم دشمنان مكتب اهل بیت علیهم السلام قرار دارد و لازم است تا شیعیانی كه در آن مناطق هستند ضمن بیداری و هوشیاری كامل، ملتفت نقشه‌های دشمن باشند و استقامت به خرج دهند.
ایشان یكی از نقشه‌های دشمنان و فرق ضالّه را مانند ماجرای غصب فلسطین، خرید گرانقیمت زمین‌های آن مناطق و اخراج ساكنین عنوان كردند و ادامه دادند: آنها با پول‌ها و بودجه‌هایی كه در اختیار دارند زمین‌های مردم را به چندین برابر قیمت می‌خرند و به مرور آن بلاد را از دست شیعیان اهل بیت علیهم السلام خارج می‌كنند كه لازم است مردم هوشیار باشند كه اگر صد برابر قیمت هم زمینی را بخرند، نباید بفروشند.
معظم له وجود حوزه علمیه در این مناطق را نعمت و عنایت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه دانستند و فرمودند: تأسیس حوزه به استقامت و مقاومت تشیع و حفظ هویت ولایی مردم این مناطق می‌انجامد و این امر برای همه‌ی كسانی كه در آنجا فعالیت می‌كنند فضیلت جهاد را دارد.
مرجع تقلید شیعیان با احتجاج به آیه‌ای از قرآن كریم، به وجوب حجاب بانوان اشاره داشتند و افزودند: این نقاط ضعف و خلاءهایی كه در جامعه‌ی ما وجود دارد و مورد اعتراض آنها واقع می‌شویم باید برطرف شود.
حضرت آیت الله العظمی صافی خطاب به طلاب جوان فرمودند: عزیزانی كه انشاءالله خودتان را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فروخته‌اید بدانید كه خریدار بزرگواری شما را خریده است و شما كه خودتان را به ایشان فروخته‌اید،‌ درس خوب بخوانید و اخلاق و رفتار خود را اصلاح كنید تا مورد رضایت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه قرار گیرید.
معظم له با اشاره به فرصت و نعمت درس و مدرسه كه به لطف و عنایت حضرت بقیة‌الله صاحب الزمان ارواح العالمین له الفداء فراهم شده است فرمودند: بزرگانی كه ما در مكتب تشیع داشتیم امثال شیخ مفید، شیخ طوسی، علامه مجلسی و این اواخر مانند آیت الله العظمی بروجردی و دیگران همه در ابتدا مثل من و شما بودند ولی زحمت كشیدند و درس خواندند و فرصت را غنیمت دانستند تا به این مدارج بلند علمی نائل شدند.
ایشان در پایان برای همه كسانی كه با حضور و استقامت در مناطق مرزی به تبلیغ و ترویج مكتب اهل بیت علیهم السلام می‌پردازند آرزوی سلامتی و توفیق نمودند.
 

 

يكشنبه / 26 ارديبهشت / 1389