پنجشنبه: 1403/02/6
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آيت الله العظمي صافي در ديدار كاروان عاشقان حضرت مهدي(عج):
كوتاهي مسئولين از آرمان‌هاي مقدس انقلاب خيانت به اسلام است.

كاروان عاشقان حضرت امام مهدی عجل تعالی فرجه الشریف كه پیاده از شهر مذهبی قم برای عرض تبریك به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان علیه السلام به حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا علیه السلام به شهر مقدس مشهد مشرف شده بودند، در روز نیمه شعبان با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی دیدار كردند.
در این دیدار كه فضای معنوی و روحانی مجلس، اشك‌شوق را بر چهره‌ عاشقان حضرت مهدی ارواح العالمین له الفدا جاری ساخته بود،‌ مرجع عالیقدر شیعه ضمن تبریك و تهنیت عید خجسته‌ی میلاد موفور السرور حضرت حجة ابن الحسن العسكری ارواح العالمین له الفدا فرمودند: آنچه امسال مشهود است، حضور پرشور و باشكوه مردم منتظِر به خصوص جوانان عزیز در برپایی جشن‌های میلاد و عرض ادب و اخلاص آنان به آستان مقدس حضرت مهدی موعود علیه الصلاة‌ و السلام می‌باشد.
ایشان با اشاره به بیداری و هوشیاری جوانان مومن و متعهد در مقابل فتنه‌های بیگانگان اظهار داشتند: در این دوره حساس با اینكه دشمنان با استفاده از ابزار و تكنولوژی جدید سعی در القای انحرافات و شبه‌ها و اسلام‌زدایی دارند و می‌خواهند جوانان عزیز را از مسیر صحیح سعادت و اخلاق منحرف نمایند؛ ولی خوشبختانه مشاهده می‌كنیم كه موفق نمی‌شوند این نور خدایی را خاموش نمایند.

معظم له ادامه دادند: الحمدلله هر سال علاقه و اشتیاق مردم به خصوص نسل جوان به برگزاری باشكوه‌تر مراسم میلاد حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه بیشتر می‌شود و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌كنند و این همان حقیقتی است كه قرآن می‌فرماید« قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا»؛ با آمدن حق باطل از بین‌رفتنی است.
مرجع تقلید شیعیان جهان با تشكر از جوانان حاضر در مجلس كه راه بسیار طولانی را در این هوای گرم پیاده تا مشهد مقدس طی كرده‌اند،‌ افزودند: این اظهار علاقه شما و دیگران برای همه و به خصوص مسئولین نظام اسلامی پیام‌ها دارد و پیام اول آن این است كه ما طرفدار دین و ارزش‌های مقدس اسلام می‌باشیم و با تحمل زحمات فراوان هم حاضر به عقب‌نشینی نیستیم. ما رضایت خاطر انور آقا امام زمان علیه السلام را برهمه چیز مقدم می‌داریم و اعلام می‌داریم كه منتظِر واقعی كسی است كه در صدد اصلاح امور باشد و وظیفه‌ی سنگین امر به معروف و نهی از منكر را به بهترین وجه انجام دهد و جهان را برای ظهور آن حضرت آماده نماید.
ایشان در ادامه بیان داشتند: مسئولین كشور بدانند كه اكثریت قاطع مردم طرفدار دین و پایبند به احكام و اخلاق می‌باشند و از آنها می‌خواهند كه محیط را صد در صد دینی و مطابق با اخلاق اسلامی قرار دهند.
حضرت آیت الله العظمی صافی حفظ اسلام و انقلاب را وظیفه‌ی سنگین همه دانستند و افزودند: وظیفه همه سنگین است و كسانی كه از آرمان مقدس اسلام و انقلاب اسلامی كوتاه بیایند، به اسلام و نظام خیانت كرده‌اند و خدا، پیامبر، امام زمان و شهیدان هرگز آنها را نمی‌بخشند.
ایشان در بخش دیگری از بیانات خود با توجه به مسأله حجاب و عفاف فرمودند: داشتن حجاب برای زن افتخار است و كرامت بزرگی را كه اسلام برای زن قرار داده است فقط با خفظ حجاب و عفاف بدست می‌آید.
ایشان در خاتمه مزید توفیقات حاضران را از درگاه باریتعالی مسئلت نمودند و برای تعجیل در فرج آن یگانه دوران و عزیز پیامبران دعا نمودند.
________________________________________

دوشنبه / 27 تير / 1390