جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
ديدار جداگانه‌ حضرت آيات واعظ طبسي و علم الهدي با حضرت آيت الله العظمي صافي

 

حضرت آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا علیه السلام صبح امروز شنبه 25/4/1390 با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار و گفتگو كردند.
در این دیدار صمیمی، آیت الله واعظ طبسی ضمن خیر مقدم و خوش‌آمد به حضرت آیت الله العظمی صافی، برای معظم له در طول اقامت در مشهد مقدس آرزوی توفیقات و استفاده از معنویات آستان قدس رضوی را مسئلت نمودند.
حضرت آیت الله العظمی صافی با تبریك عید سعید میلاد حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه فرمودند: آستان مَلِك پاسبان حضرت ثامن الائمه علیه‌السلام، پایگاه بزرگ معنوی جهان اسلام است كه مسلمانان آن را قبله آمال و آرزوهای خود می‌دانند و بحمدالله مردم به آن توجه خاصی دارند.
معظم له ضمن تقدیر و تشكر از پیشرفت‌های بزرگی كه در بنای مقدس آستان قدس رضوی حاصل شده است فرمودند: همت والا و اخلاص جنابعالی در توسعه حرم مطهر و صحن‌های متبركه، كاملاً مشهود است.
ایشان در پایان برای مزید توفیقات آیت الله واعظ طبسی و همه خدمتگزاران به این درگاه مقدس دعا كردند.
 

 دیدار آیت الله علم الهدی با حضرت آیت الله العظمی صافی
آیت الله علم الهدی صبح امروز شنبه 25/4/1390 با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله العظمی صافی در مشهد مقدس با ایشان دیدار و گفتگو كردند.

آیت الله علم الهدی در این دیدار ضمن خیر مقدم و خو‌ش‌آمدگویی گزارش كوتاهی از وضعیت شهر مشهد مقدس و حوزه علمیه این شهر، خدمت معظم له ارائه نمود.
حضرت آیت الله العظمی صافی ‌نیز ضمن تأكید بر لزوم حفظ و نگهداری چهره‌ی مذهبی شهر مقدس مشهد رهنمودهای لازمی را ارائه نمودند و از فعالیت‌ها و مواضع آیت الله علم الهدی تقدیر نمودند.
معظم له در بیانات خود نسبت به فریضه‌ی امر به معروف و نهی از منكر و نظارت همگانی مردم در اجرای احكام شرعی و حفظ حجاب و عفاف اسلامی در شهر مقدس مشهد كه افتخار مجاورت بارگاه ملكوتی حضرت ثامن الائمه را دارد، رهنمودهایی را ارائه نمودند.
 

شنبه / 25 تير / 1390