پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی با محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام:
مراكز علمي و دانشگاه‌هاي بزرگ اديان مختلف جهان، اين اهانت ضد دين، ضد علم و ضد منطق را محكوم نمايند./ انشاء الله در سرتاسر گيتي شاهد نداي الله اكبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهيم بود.

مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف صبح امروز پنج‌شنبه 23/6/1391در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه، با محكومیت اهانت جدید دشمنان دین مبین اسلام، خواستار برخورد جوامع علمی و بین المللی و آزادی‌خواهان جهان با این اهانت شد.
معظم له با بیان اینكه مبارزه با اسلام و پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله از آغاز ظهور دین عزیز اسلام سابقه داشته است فرمودند: از روز اول كه پیامبر عالیقدر اسلام برای نجات مردم ستمدیده و هدایت نسل‌های بشری به رسالت مبعوث شدند، دشمنان اسلام - كه بیم و هراس زیادی از پیشرفت سریع این دین آسمانی داشتند- با آن وجود مقدس و قرآن كریم مخالفت‌ها نمودند كه به خیال خام خود بتوانند جلوی پرتوافشانی نور خداوند را بگیرند ولی بحمدالله تا امروز موفق نشده و نخواهند شد.

ایشان در ادامه باتوجه به پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان بیان داشتند: مشاهده می‌شود كه بسیاری از مردم حقیقت‌جو و جوانان آزادی‌خواه در كشورهای دنیا؛ به خصوص آمریكا و اروپا، گرایش شدیدی به دین مقدس اسلام پیدا دارند و هر ساله شاهد تشرّف بسیاری از آنان به این دین مبین می‌باشیم.
امروز در آمریكا احداث مساجد و مراكز اسلامی پیشرفت قابل توجهی دارد و این، نشان از حقیقت این دین و تطابق احكام و دستورات آن با فطرت پاك و سلیم انسان‌ها دارد.
مرجع عالیقدر شیعه در ادامه با اشاره به اهانت جدید دشمنان علیه پیامبر مكرم اسلام صلی الله علیه و آله فرمودند: دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام با روش‌های جدید خود به مبارزه با اسلام عزیز كه در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی است برآمده و با ساختن فیلم‌های موهن به مقدسات، اهانت می‌نمایند.
ما با محكوم كردن این اهانت از مردم آزادی‌خواه دنیا و به خصوص مراكز علمی و دانشگاه‌های بزرگ ادیان مختلف جهان می‌خواهیم كه این اعمال ضد دین، ضد علم و ضد منطق را محكوم كرده و به وظیفه‌ی بزرگ علمی و وجدانی خود عمل نمایند.
معظم له در پایان بیان كردند: انشاء الله اسلام، سرتاسر گیتی را فتح می‌نماید و مردم ستم‌دیده و مظلوم جهان را -كه از ستم مستكبرین و استعمارگران به ستوه‌ آمده‌اند- از سلطه‌ی آنان نجات می‌دهد، و در سرتاسر گیتی شاهد ندای الله اكبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهیم بود.
 

پنجشنبه / 23 شهريور / 1391