سه شنبه: 1403/02/4
نسخه مناسب چاپSend by email
در دیدار مهمّ حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مطرح شد:
اظهار نگراني شديد از گراني و تورّم و مفاسد فرهنگي در كشور

         

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی عصر روز پنج‌شنبه 12/11/91 در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی با ایشان دیدار و گفتگو كردند.

در این دیدار، دو مرجع عالیقدر درباره مسائل مهم جهان اسلام به ویژه تحرّكات جدیدی كه در كشورهای منطقه به وسیله دشمنان اسلام اتفاق افتاده است و نیز وظیفه مسلمانان در مقابل توطئه‌های آنان و حفظ یكپارچگی و اتحاد مسلمانان به گفتگو پرداختند.

در ادامه، حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله العظمی نوری همدانی نسبت به وضعیت اقتصادی و عدم ثبات قیمت‌ها و گرانی شدید و تورّم در كشور ابراز نگرانی و از این‌كه قشر ضعیف جامعه در فشار و ناراحتی هستند ابراز تأسف فراوان نمودند و از مسئولان خواستند كه هر چه زودتر نسبت به وضعیت پیش آمده در مملكت چاره‌اندیشی نمایند.

این دو مرجع عالیقدر با توجه به این‌كه دهه فجر انقلاب،‌ دهه پیروزی اسلام و حاكمیت دین و احكام متعالی اسلام است از اجرای بعضی از برنامه‌های خلاف شرع و جشنواره‌هایی كه با ارزش‌های انقلاب اسلامی مخالف است شدیداً ابراز نگرانی كردند.

در پایان این دیدار ابراز امیدواری شد كه با تدبیر صحیح و درایت كامل، مشكلات برطرف شود و اصول اولیه انقلاب اسلامی كه با خون پاك شهیدان آبیاری شده است همچنان محفوظ بماند.

 

جمعه / 13 بهمن / 1391