جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار فرمانده سپاه علي بن ابي طالب عليه السلام قم و نيز رئیس سازمان اردویی راهیان نور:
سپاه پاسداران در مبارزه با انحرافات بايد در خط مقدم امر به معروف و نهي از منكر باشد./سپاه بايد هميشه موجب دلگرمي و خوشحالي دوستان، و رعب و

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام قم و نیز رئیس سازمان اردویی راهیان نور، شنبه 30/6/1392 با حضور در دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با معظم له دیدار كردند.
در ابتدای این دیدار، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه قم و نیز سردار سلیمانی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها ارائه دادند.
معظم له نیز با تشكر و قدردانی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه پاسداران، فرمودند: امیدوارم شما سپاهیان عزیز در مقاصد بلندی كه از ابتدا داشتید تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف موفق و سربلند باشید.
ایشان با اشاره به نقش سپاه در به هراس‌انداختن دشمنان اسلام، بیان داشتند: قدرت روز افزون سپاه پاسداران مایه دلگرمی دوستان و ترس دشمنان است و باید قدردان این عزّت بود.

حضرت آیت الله العظمی صافی با اشاره به اهداف تأسیس سپاه پاسداران افزودند: هدف از تأسیس سپاه پاسداران، حفظ اهداف اسلام و انقلاب بود و هست و باید شما عزیزان به سمتی بروید كه اهداف اسلام در جامعه پیاده شود و همه در خط قرآن واهل بیت علیهم السلام سیر كنند.
معظم له با توجه به وجود مفاسد فرهنگی در جامعه و لزوم نهی از منكر فرمودند: از مفاسدی كه از روز اول، حضرت امام ره و علما و بزرگان با آن مخالف بودند و واقعاً فداكارانه مبارزه كردند بی‌حجابی بود.
از مهمترین راه‌های منحرف‌كردن جامعه، بی‌حجابی است. شما سپاهیان به عنوان كسانی كه هدفتان حفظ اسلام عزیز است در مبارزه با انحرافات، باید در خط مقدم امر به معروف و نهی از منكر باشید.
ایشان در قسمتی دیگر از بیانات خود فرمودند: اینجانب همیشه به سپاه، حُسن ظن داشته و دارم و آن را برای حفظ اصول و ارزش‌های اولیه انقلاب كه همان حفظ دستورات شرع مقدس و احترام به اوامر و نواهی الهی است لازم می‌دانم. البته سپاهیان هم باید قدر خود را بدانند و همیشه سعی كنند كه اعتماد علما و افراد با ایمان را برای خود سرمایه‌ای بزرگ بدانند و آن را با كارها و رفتارشان حفظ نمایند.
این مرجع عالیقدر در پایان با مسألت توفیق برای حاضرین در جلسه، بیان داشتند:‌ توفیقاتی كه در خدمت به اسلام و ولایت اهل بیت علیهم السلام نصیب شما شده است را قدردان باشید و بدانید بالاتر از این چیزی نیست كه انسان كاری بكند كه آقا امام زمان علیه السلام خوشحال و مسرور باشند.

يكشنبه / 31 شهريور / 1392