جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار سرپرست بنیاد شهید:
تأكيد معظم له بر تكريم بازماندگان شهداء‌ و توصيه‌ي ايشان به بازماندگان شهداء

حجة الاسلام و المسلمین آقای شهیدی عصر امروز پنج‌شنبه 16/8/1392 با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی صافی با معظم له دیدار كرد.
ایشان در این دیدار با توجه به اهمیت و حساسیت این جایگاه كه خدمت به خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشد، فرمودند: ارزش كار شما بسیار زیاد است و باید آن را قدر بدانید و فقط با اخلاص و نیت پاك است كه میتوانید این خدمت بزرگ را كه انشاء الله رضایت خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد انجام دهید.
معظم له با توجه به اهمیت خدمت به ضعفا و محرومین و كسانی كه دچار مشكلات و گرفتاری‌هایی شده‌اند، فرمودند: امیدوارم كه با تدبیر و مدیریت صحیح بتوانید گرفتاری‌های كه از گذشته برای مردم پیش آمده است، برطرف نموده و همه را در مسیر صحیح و حركت رو به جلو بُرد.

مرجع تقلید شیعیان جهان در قسمتی از بیاناتشان با توجه به اینكه این عزیزان یادگاران شهدایی هستند كه جان شیرین خودشان را برای اسلام و حاكمیت احكام اسلام فدا نموده‌اند، افزودند: خود این بازماندگان در درجه اول باید راه و هدف شهدا را دنبال نموده و این افتخار بزرگ را برای خودشان حفظ نمایند.این عزیزان باید بیشتر از دیگران به احكام اسلام و اهداف والای نظام اسلامی احترام گذاشته و فقط رضایت خاطر آقا امام زمان ارواح العالمین له الفداء را در نظر بگیرند و پیرو واقعی مكتب شهیدان باشند.
ایشان با توجه به ارزش كاری كه برای خانواده‌ی جانبازان و ایثارگران انجام میشود فرمودند: امیدوارم كه بتوانید به بهترین وجه ممكن رضایت آنان و آسایش و آرامش آنان را فراهم كنید، كه در پیشگاه خداوند متعال ثواب و فضیلت بسیار زیادی دارد.
معظم له با تسلیت شهادت دادستان زابل اظهار داشتند: باید به خطر بزرگی كه دشمنان و فرق ضاله‌ برای اسلام و تشیّع دارند و اینكه می‌خواهند به چهره‌ی اسلام خدشه وارد كنند،‌ توجه داشته باشیم و مردم را آگاه كنیم.
حضرت آیت الله العظمی صافی در پایان برای سلامتی و موفقیت همه‌ی بازماندگان شهداء و كسانی كه به آنان خدمت می‌كنند دعا كردند.
در ابتدای این دیدار حجة‌الاسلام و المسلمین شهیدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد شهید ارائه داد و همچنین سلام رئیس جمهور را به ایشان رساند كه معظم له نیز با ابلاغ سلام به رئیس جمهور برای موفقیت ایشان در كارهای مهمی كه بر عهده‌ گرفته‌اند، دعا كردند.
 

پنجشنبه / 16 آبان / 1392