جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
آیت الله العظمی صافی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان قم:
بايد شأن فاطميه در ايام آغازين سال حفظ شود و مراقبت شود كه در آن ملاهي و مناهي اظهار نشود./ نيروي انتظامي، وظيفه دارد جلوي فساد، خلاف و حرمت شكني را بگيرد.

روز پنجشنبه 22/12/92 سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف دیدار كرد.
در ابتدای این دیدار، فرماندهی نیروی انتظامی گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این نیرو ارائه داد.
معظم له نیز با اظهار خوشحالی و قدردانی از كارهایی كه توسط نیروی انتظامی انجام گرفته فرمودند: الحمدلله توجه شما به دین و مذهب در برنامه هایتان بسیار عالی است و بنده امّیدوارم كه همه مسئولان ما به همین كیفیت بتوانند برنامه های مفید برای جامعه را اجرا كنند.
ایشان با اشاره به اهمیت فعالیت نیروی انتظامی بیان داشتند: شغل شما، شغل بسیار نفیس، مقدس و عزیزی است. البته مشاغلی كه باید در بین بشر باشد، همه لازم است ولی بعضی از آنها مانند نیروی انتظامی امتیاز خاصی دارند چرا كه حفظ امنیّت مردم در رأس همه كارها است. اگر امنیّت درست تأمین شود، جهات دیگر جامعه تأمین می شود و انشاءالله بر وفق نظام صحیح جریان پیدا می كند.

این مرجع عالیقدر در قسمت دیگری از بیانات خود ضمن برشمردن ویژگی های شهر مذهبی قم فرمودند: شهر قم موقعیت فوق العاده ای نسبت به شهرهای دیگر دارد و به همین جهت كار در قم سعی و تلاش ویژه ای را می طلبد. نیروی انتظامی در قم باید الگو برای دیگر شهرها باشد.
آیت الله العظمی صافی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام آغازین سال فرمودند: باید شأن فاطمیه و قم در این ایام حفظ شود و مراقبت شود كه در آن ملاهی و مناهی اظهار نشود و همه در حدود شرع مقدّس سیر داشته باشند. شما هم به عنوان نیروی انتظامی، وظیفه دارید جلوی فساد و خلاف و حرمت شكنی را بگیرید.
معظم له در پایان این دیدار ضمن تشكر مجدد از حضار جلسه، خطاب به آنها فرمودند: به خدماتی كه به دین و حفظ امنیت دینی مردم می كنید افتخار كنید و خدا را شاكر باشید و در تمامی كارهایتان، هدف اصلی رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد. من هم برای موفقیت بیشتر شما و همكاران محترم دعا می كنم كه انشاء الله بتوانید به مردم خدمت صادقانه داشته باشید.

جمعه / 23 اسفند / 1392