جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
توصيه‌هاي مهمّ آيت الله العظمي صافي به فرمانده جديد نيروي انتظامي

صبح امروز شنبه ۲۳ خردادماه ۱۳۹۴، سردار اشتری فرمانده جدید نیروی انتظامی با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با ایشان دیدار كرد.

در ابتدای این دیدار، سردار اشتری گزارشی از برنامه‌های آینده این نیرو ارائه داد.

معظّم له نیز ضمن تقدیر و تشكّر از فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه، فرمودند: خدمت در نیروی انتظامی كه شغل بسیار شریفی است، عبادت می‌باشد. باید نیروهای انتظامی و نظامی خود را سربازان حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدانند و در مسیر رضایت ایشان حركت كنند.

ایشان در قسمتی از توصیه‌های مهمّ خود به نیروی انتظامی افزودند: نیروی انتظامی از ابتدا حافظ ارزش های انقلاب اسلامی بوده و باید باشد. این نیرو، با تقدیم شهدای بزرگواری، دِین خود را نسبت به اسلام ادا نموده است. آن‌طور كه حقیر از اول تا امروز دیده‌ام، نیروی انتظامی همیشه در خطّ صحیح اسلام و اصول مقدّس انقلاب بوده است، و اگر نواقصی وجود دارد، باید هرچه زودتر برطرف شود.

این مرجع عالیقدر دربخش دیگری از بیانات خود، با ابراز تأسّف شدید از مشاهده برخی صحنه‌های خلاف شرع در جامعه بیان داشتند: نباید در مملكت، صحنه‌هایی را ببینیم كه خلاف ارزش‌های اسلامی و اصول اولیه انقلاب باشد. جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضدّ اسلام و خلاف شرع، مانند كنسرت‌ها، وظیفه نیروی انتظامی و سازمان‌های دیگر نظام اسلامی است.

معظّم له در ادامه این دیدار، فرمودند: این‌جانب همان‌طوری‌كه از حضور مستمرّ نیروی انتظامی و نیروهای دیگر انقلاب برای حفظ ارزش‌های اسلام خرسند و خوشحال هستم، برای حضور بعضی از ارگان‌ها كه از ارزش های انقلاب فاصله گرفته و صحنه‌های خلاف شرع را ترویج می‌كنند، نگران هستم.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در پایان این دیدار، نهادهای مختلف را به همكاری با نیروی انتظامی فراخواندند و بیان داشتند: باید قدردان و شاكر امنیّتی كه امروز در مملكت بحمدالله تعالی وجود دارد بوده، و خدای بزرگ را بر این نعمت بزرگ سپاسگزار باشیم. كار شما برای آسایش و امنیّت مردم عبادت است، و همه ارگان‌ها هم باید برای ایجاد و حفظ امنیت با شما همكاری كنند.

حقیر باز هم از شما تقدیر و تشكّر می‌كنم و از خداوند متعال برای شما عزیزان، در خدمت به اسلام و حفظ امنیت و آسایش مردم، توفیقات بیشتر مسألت دارم.

شنبه / 23 خرداد / 1394