جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
آیت الله العظمی صافی در دیدار ریاست جمعیت هلال احمر ایران:
چرا كشورهاي اسلامي به داد مظلومين يمن نمي رسند؟/امروز نداي حمايت از مظلومين از جمهوري اسلامي بلند مي شود.

امروز صبح (۲۴اردیبهشت۹۴)، نماینده محترم ولی فقیه در هلال احمر حجة الاسلام و المسلمین آقای معزی، ریاست جمعیت هلال احمر ایران آقای دكتر ضیایی و اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با ایشان دیدار كردند.

در ابتدای این دیدار، حجة الاسلام و المسلمین آقای معزّی گزارشی از فعالیت و برنامه های این سازمان ارائه داد.

معظّم له نیز با تشكّر از فعالیت های گسترده جمعیت هلال احمر ایران فرمودند: خدمات شما نسبت به محرومان و ضعفا و مسلمانان جهان واقعاً قابل تقدیر است و اسباب رضایت خداوند متعال خواهد بود.

ایشان در قسمت دیگری از بیانات خود با اشاره به وضعیت تأسّف بار یمن افزودند: همه دنیا و مجامع بین المللی در برابر ظلمی كه به مردم یمن می شود خواب هستند؛ یا خودشان كمك به ظالم می كنند و یا با سكوتشان جنایت ستمگران را تأیید می كنند. دروغ می گویند كه از حقوق بشر دفاع می كنند. امروز مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر، از ظالم دفاع می كنند. به نظر می رسد كه گوش مردم دنیا امروز كر شده است.

معظّم له در ادامه با خطاب قراردادن كشورهای اسلامی افزودند: مردم بی دفاع یمن چه گناهی دارند كه كوچك و بزرگ و زن و مرد آنها، همه باید قربانی تجاوزات سعودی ها باشند؟! چرا كشورهای اسلامی به داد مظلومین یمن نمی رسند؟ چرا نمی گذارند كمك های مردمی به بیماران و محرومان آنجا برسد؟

مرجع عالیقدر ضمن تقدیر از كمك های جمعیّت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم یمن فرمودند: امروز ندای حمایت از مظلومین از جمهوری اسلامی بلند می شود. این برای هلال احمر ایران افتخار است كه در همه جا حضور دارد و به وظیفه انسانی خود عمل می كند.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، در پایان این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای حاضرین در جلسه و همكارانشان فرمودند: من از شما و همكارانتان و همه اعضای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی تشكر می كنم؛ بدانید اجر و پاداش شما با خداوند متعال است. مردم شریف ایران هم قدردان شما خواهند بود و با شما همكاری می نمایند.

پنجشنبه / 24 ارديبهشت / 1394