شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
آيت الله العظمي صافي گلپايگاني : پيشرفت‌هاي خوب رزمندگان اسلام در عراق، نويد يك فتح بزرگ مي‌دهد / سعي كنيد هميشه با مراجع ديني عراق، ارتباط داشته و از نصائح آنان استفاده كنيد.

صبح امروز ۴ تیرماه ۱۳۹۴، فرماندهان كتائب صولة ‌العبّاس عراق، با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف دیدار كردند.

در ابتدای این دیدار، گزارشی از مجاهدت‌های این گروه در دفاع از اسلام و هم‌چنین سایر سربازان شجاع عراق، خدمت معظّم له ارائه شد.

مرجع عالیقدر با ابراز خرسندی از فتوحات مهمّی كه نصیب سربازان اسلام و مدافعان كشور اسلامی عراق در جبهه‌های حقّ علیه باطل شده است، فرمودند: شما سربازان، در حقیقت سربازان حضرت ولیّ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هستید كه توانسته‌اید كشور اسلامی عراق را در این شرایط حساس از گزند دشمنان و كید و مكر و نقشه‌ی آنان حفظ نمایید. بحمدالله تعالی پیشرفت‌های خوبی در جبهه‌ها به نفع مدافعین و رزمندگان اسلام شده، كه همه نوید یك فتح بزرگ می‌دهد انشاء‌الله تعالی.

وجود امثال شما در این جبهه، موجب رعب و وحشت در دل دشمنان اسلام گردیده و انشاء الله تعالی با نیّات صادقانه‌ای كه همه‌ی رزمندگان دارند، خداوند آنها را یاری خواهد داد و دشمنان، مخذول و منكوب می‌شوند.

ایشان با توجّه به دستورات مرجعیت در عراق فرمودند: سعی كنید همیشه با مراجع دینی در ارتباط باشید؛ از نصائح آنان استفاده نموده و فرامین آنها را اطاعت كنید كه بحمدالله، دستورات مرجعیت در عراق، فواید و بركات فراوانی داشته است.

معظّم له در قسمت دیگری از بیانات خود فرمودند: پیروزی شما در جبهه‌ها برای ما افتخار است و ما و رزمندگان عراقی در صف واحد هستیم، و جدای از یكدیگر نیستیم.

سلام این‌جانب را به همه رزمندگان اسلام برسانید و بگویید: «إن تنصروا الله ینصركم و یثبّت اقدامكم» و ما همیشه دعاگوی آنان هستیم و به آنها از طرف حقیر بگویید: یا لیتنا كنّا معكم.

در پایان این دیدار، معظّم له برای نصرت نهایی رزمندگان عراق دعا كرده و فرمودند: انشاء الله تحت عنایات و توجّهات خاصّه حضرت بقیّة الله روحی و ارواح العالمین له الفدا به پیروزی‌‌های بیشتر نائل شوید، و دشمنان شما كه دشمنان انسانیّت هستند، مخذول و منكوب شوند.

در این دیدار، فرمانده كتائب صولة‌العبّاس از طرف خود و سربازان، از عنایات ویژه حضرت آیت الله العظمی صافی به جبهه‌های حقّ علیه باطل، تقدیر و تشكّر كرد و گفت: ما همیشه دعاگوی حضرتعالی هستیم و طول عمر با بركت شما را از خداوند متعال مسألت داریم، و از شما می‌خواهیم كه در همه اوقات ما را دعا كنید و از اینكه اجازه دادید خدمت شما مشرّف شویم، كمال تشكّر را داریم.

يكشنبه / 7 تير / 1394