جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
توصیه های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
توصیه‌های آیت الله العظمی صافی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف، با ایشان دیدار کردند.
دکتر هاشمی ضمن ابلاغ سلام گرم ریاست محترم جمهوری به معظّم له، نصایح و توصیه‌های ایشان را راهگشا و رفع‌کننده مشکلات دانستند.

معظّم له نیز با تشکّر و ابلاغ سلام به رئیس محترم جمهور، ضمن تقدیر از فعالیت های بسیار خوب وزارت بهداشت فرمودند: کارها و اقداماتی که شما عزیزان انجام می دهید، بسیار مهم، حیات بخش و تاثیرگذار است و الحمدلله مردم هم از فعالیت های شما راضی و خوشحال هستند. حقیر واقعا از زحمات شما و همه همکارانتان قدردانی می کنم.

 آیت الله العظمی صافی در بخش دیگری از بیانات خود، افزودند: سعی کنید همه کارهایتان برای رضای خداوند باشد و اگر کاری برای رضای خدا باشد مطمئن باشید به موفقیت ختم خواهد شد.
این مرجع عالیقدر در قسمت دیگری از سخنان خود، با اشاره به لزوم تربیت پزشکانی متعهد و متخصص در داخل کشور تاکید کردند: بکوشید تا در مسائل آموزشی و گسترش طب و تربیت نیرو هر چه می توانید اهتمام داشته باشید چرا که در کشور، استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد و باید طوری عمل کنید که در این عرصه بی نیاز شویم.

معظم له در ادامه، با اشاره به فعالیت بیمارستان ها بیان کردند: در بیمارستان ها کارهای خوبی انجام می شود و باید بکوشید تا حدود شرعی در این مراکز بیش از گذشته رعایت شود.
 آیت الله العظمی صافی گلپایگانی خطاب به وزیر بهداشت فرمودند: شما انسانی وارسته، مومن و متدین و از سادات محترم هستید و ان شاء الله با لطف خداوند در کارها موفق خواهید شد.
ایشان در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اوضاع منطقه و جهان اسلام فرمودند: مشکلاتی که الان گریبانگیر کشورهای اسلامی و منطقه است به سبب عدم اتحاد و همدلی است؛ کشورهای اسلامی می توانند در سایه اسلام با هم، در برابر دشمنان متحد شده و مشکلات را با تدبیر و همدلی رفع کنند.

در کشور هم می توان با ارتباط همراه با حفظ عزت، با کشورهای دیگر بخصوص کشورهای اسلامی، و با تدبیر و اخلاص، مشکلاتی را که در جنبه های اقتصادی و سیاسی وجود دارد حل نمود.
معظم له در پایان این دیدار، خطاب به همه مسئولان تاکید کردند: باید همه با همدلی و اتحاد، موجبات پیشرفت و عزت جامعه و خدمت به محرومان را فراهم آورید.

جمعه / 3 ارديبهشت / 1395