شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف:
نمایندگی مجلس، امتحانی الهی است که انسان باید سعی کند از آن سربلند بیرون بیاید./باید در جهت رفاه و آسایش مردم شریف کشورمان، اهتمام بیشتری داشته باشید.
توصیه‌های معظم له به نمایندگان مجلس در دیدار با دکتر عارف و جمعی از منتخبان مردم

امروز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1395، آقای دکتر عارف به همراه جمعی از نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله‌الوارف با ایشان دیدار کردند.
معظّم له در این دیدار، با اشاره به اینکه فرصت نمایندگی مجلس شورای اسلامی یک امتحان الهی است، فرمودند: مسائل دنیا، زودگذر است. مهمّ آن است که فرد متوجه این باشد که راهش، راه خداوند متعال و هدفش رضایت حضرت ولیّ‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد. باید شخصی که این مقام را عهده‌دار می‌شود به دنبال تحصیل رضایت خداوند و رضای بندگان او باشد و همه؛ چه نمایندگان و چه غیر آنها در این وظیفه و هدف علی السّواء هستیم؛ بالأخره امتحان است؛ و باید سعی کنیم از این امتحانات سربلند بیرون بیاییم.
ایشان در قسمت دیگری از بیانات خود، با اشاره به وجود برخی از روحانیون در مجلس شورای اسلامی، افزودند: البته عزیزانی که به عنوان روحانی در مجلس انتخاب شده‌اند، وظیفه بیشتری دارند. درست است که در اصل، وظیفه همه، حفاظت از احکام الهی و حدود شرع است، لیکن اشخاصی که در این لباس مقدّس هستند وظیفه بسیار بالاتری دارند و باید در جایی که لازم است مواظبت بیشتر و اهتمام زیادتری داشته باشند.
مرجع عالیقدر در بخش دیگری از توصیه‌های خود به نمایندگان مجلس، بیان کردند: اصل انقلاب توسط همین مردمی بود که با خلوص نیّت و فداکاری، آن را پدید آوردند و اکنون نیز همه مسئولان بخصوص شما نمایندگان محترم باید در جهت رفع مشکلات و موانع و نیز ایجاد رفاه و آسایش مردم شریف اهتمام کنید بخصوص توجّه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان جامعه داشته باشید.
معظّم له در پایان دیدار، برای همه مسئولان و حاضران در جلسه، توفیق روزافزون در خدمت به دین و مردم، مسألت نمودند.

يكشنبه / 19 ارديبهشت / 1395