سه شنبه: 1403/02/4
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده‌ی نیروی انتظامی کشور:
فداکاری نیروی محترم انتظامی در حفظ مقاصد دین و تأمین امنیّت کشور، ستودنی است.

چهارشنبه 7 مهرماه 1395، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف، با ایشان دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار، سردار اشتری گزارشی از فعالیت‌ها و نیز برنامه‌های آینده نیروی انتظامی ارائه داد، و توصیه‌های معظم له را راهگشا، و مشوّق فعالیت‌های خوب این نهاد عنوان کرد.
معظّم له با تقدیر و تشکّر از فعالیت‌های خوب نیروی انتظامی، فرمودند: گزارشی که ارائه دادید, بسیار خوشحال‌کننده و با اهمیت بود. ما و همه مردم از عملکرد شما خوشحال هستند، و امیدوارم ان شاءالله تحت عنایات خاصّه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفّق باشید.
ایشان در ادامه، با اشاره به امنیّت بالای موجود در کشور افزودند: الحمدلله، کشور ما از امنیّت بالایی برخوردار است، و این هم لطف خداوند و ثمره زحمات پرسنل محترم نیروی انتظامی است؛ نیروی محترمی که برای حفظ مقاصد دین، و انقلاب اسلامی، و نیز تأمین امنیّت کشور، جان خود را تقدیم کرده، و در این راه به فوز عظیم شهادت می‌رسند.
معظّم له در قسمت دیگری از بیانات خود، شرایط جهان و منطقه را پیچیده توصیف کرده، و بیان داشتند: در این اوضاع خطیر و بسیار مهمّ، شما عزیزان با عملکرد خوب توانستید عرض اندام نمایید، و روز به روز دشمنان را منکوب‌تر کنید. اگر فداکاری‌های نیروی محترم انتظامی نبود، این امنیتی که در داخل کشور است وجود نداشت.
آیت الله العظمی صافی در پایان دیدار، فرمودند: سلام من را به کارکنان محترم نیروی انتظامی برسانید، و بدانید اول کسی که از فعالیت‌های خوب شما خوشحال می‌شود، وجود مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) هستند.

پنجشنبه / 8 مهر / 1395