شنبه: 1403/02/1
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده‌ی نیروی انتظامی کشور:
تقدیر و تشکر مرجع عالیقدر از خدمات پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی
تقدیر و تشکر مرجع عالیقدر از خدمات پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی جناب آقای سردار اشتری صبح امروز پنج شنبه 3 فروردین 1395 با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دامت برکاته در بیت معظم له دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار معظم له از خدمات پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمودند و فرمودند:

کار بزرگی که شما انجام میدهید نزد خداوند متعال ثواب و اجر بسیار زیادی دارد، کار شما مقدس و عبادت است.

آسایش و امنیت و رفاه مردم همه بستگی به کار و زحمات شما دارد. امروز اگر کشور ما بحمدالله تعالی در امنیت و آسایش هست همه از توجهات حضرت ولی عصر آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد؛ که افتخار داریم همه سرباز آن حضرت باشیم.

مردم ما قدرشناس هستند و قدر زحمات شما را می‌دانند، شما هم باید خودتان بر این نعمت بزرگ و شغل مقدسی که دارید شاکر باشید؛ که انشاءالله تعالی با اخلاص و نیت پاک، قلب مقدس آقا امام زمان عج را بتوانید از خودتان راضی نمائید.

ایشان فرمودند که من برای شما و برای خدمتگذاران به مردم دعا می کنم و امیدوارم که سالی پربرکت و خیر، توأم باآرامش و امنیت کامل و رفع نگرانی ها و مشکلات مردم، مخصوصاً مشکلات اقتصادی باشد. که آن هم با تدبیر و سعی و تلاش فراوان و درایت همه مسئولین انشاءالله فراهم خواهد گشت.

سلام من را به همه پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی به خصوص کسانی که در این روزهای تعطیل برای آسایش و امنیت مردم تلاش میکنند برسانید و به آنها بگوئید که ما دعاگوی همه شما هستیم.

امیدوارم روز به روز به عزت و عظمت سربلندی مملکت اسلامی ما افزوده شود و منطقه بطور کامل از شر دشمنان اسلام راحت گردد و همه مسلمانان در امنیت و رفاه کامل قرار گیرند.

 

پنجشنبه / 3 فروردين / 1396