پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
کتاب ارزشمند "النهضه الحسینیه و علم الامام علیه السلام" تالیف آیت الله العظمی صافی گلپایگانی توسط عتبه مقدّسه حسینیه به زیور طبع آراسته شد
رونمایی کتاب النهضه الحسینیه و علم الامام(ع) تألیف مرجع عالیقدر

 قابل توجه محققان و پژوهشگران ارجمند:

 کتاب ارزشمند "النهضة الحسینیة و علم الامام علیه‌السلام" تألیف آیت الله العظمی صافی گلپایگانی توسط عتبه مقدّسه حسینیه به زیور طبع آراسته شد

 همزمان با میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، مسئول و معاونان مؤسسه وارث الأنبیاء تحت اشراف عتبه مقدّسه حسینیه، با حضور در بیت مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، ضمن تبریک ایام با سعادت میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، چند نسخه از  کتاب "النهضة الحسینیة و علم الامام علیه‌السلام" را تقدیم معظّم له نمودند.

 حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ رافد التمیمی، ضمن ابلاغ سلام خالصانه تولیت عتبه حسینیه به معظّم له، ترجمه و چاپ کتاب (شهید آگاه) را با عنوان "النهضة الحسینیة و علم الامام علیه السلام" باعث افتخار دست اندرکاران عتبه و مؤسسه وارث الأنبیاء دانسته و این کتاب گرانسنگ را از کامل‌ترین کتب در این زمینه معرفی کردند.

ایشان، با توجه به چاپ و انتشار شبهات مربوط به نهضت کربلا به زبان عربی در برخی کشورها، خلأ وجود کتابی جامع در این زمینه را یادآور شده و افزود: با تحقیقاتی که لجنه‌های علمی عتبه و مؤسسه انجام دادند، کتاب (شهید آگاه) را در پاسخ به شبهات از نظر علمی و قلم روان و رسا، از بهترین کتاب‌‌ها تشخیص داد و از حدود یک سال پیش توسط مترجمین متخصص، کار ترجمه این کتاب شروع شد.
الحمدلله پس از تلاش‌ها و همّت پژوهشگران این مؤسسه، مفتخر شدیم که در ماه مبارک رمضان و روز ولادت با سعادت کریم اهل البیت امام‌ حسن مجتبی علیه‌السلام این کتاب ارزشمند را تقدیم محققان و پژوهشگران این عرصه نماییم.

 در ادامه این دیدار، معظّم له با تقدیر و تشکّر از ایشان و همکارانشان فرمودند: بسیار مفتخرم که کتاب حقیر متبرّک به نام عتبه مبارکه و مقدسه حسینیه شد و این را توفیق بزرگی برای خودم می‌دانم.
مرجع عالیقدر در قسمت دیگری از بیانات خود فرمودند: امیدوارم اقدامات عتبه حسینیه و مؤسسه وارث الأنبیاء در احیای امر اهل البیت علیهم‌السلام مرضیّ خاطر مبارک حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف باشد.

 

چهارشنبه / 1 خرداد / 1398