جمعه: 1403/02/7
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی: مردم و مخصوصاً نیازمندان، فرزندان حضرت حجّت عجّل الله تعالی فرجه الشریف هستند. قدر خدمت به آنها را بدانید./همه مردم و خیّرین به کمک بهزیستی بشتابند تا بتواند خدمات خود را توسعه ببخشد.
دیدار سرپرست بهزیستی قم با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی:
مردم و مخصوصاً نیازمندان، فرزندان حضرت حجّت عجّل الله تعالی فرجه الشریف هستند. قدر خدمت به آنها را بدانید./همه مردم و خیّرین به کمک بهزیستی بشتابند تا بتواند خدمات خود را توسعه ببخشد.

صبح امروز، سرپرست بهزیستی استان قم آقای دکتر کریمی اصل با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، ضمن تشریح عملکرد بهزیستی استان قم، خواستار تشویق خیرین و عموم مردم به همکاری با بهزیستی شد.
ایشان، از حمایت‌های ویژه معظّم له از برنامه‌های بهزیستی مخصوصاً اداره مستقیم مرکز نگهداری فرزندان بهزیستی حضرت قاسم علیه‌السلام، تقدیر و تشکّر نمودند.

معظّم له نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بهزیستی به معلولان و نیازمندان فرمودند: ای کاش من هم می‌توانستم شریک و همراه شما باشم. بدانید کار در بهزیستی و خدمت به بندگان خدا، بسیار بزرگ و با اهمیت است و موجب اجر و پاداش الهی است و اول کسی که از این خدمات، خوشحال می‌شوند، وجود مبارک حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای مختلف افراد تحت پوشش بهزیستی، خواستار توسعه خدمات شده و بیان داشتند: در همه حال در خدمت به نیازمندان و مردم باشید که همه فرزندان حضرت حجت عجّل الله تعالی فرجه الشریف هستند و بدانید که چه کسانی را مورد تفقد قرار می‌دهید مخصوصاً اینکه خدمت در شهر مقدس قم، عش آل محمد علیهم‌السلام، توفیق بزرگی است که باید قدردان این نعمت باشید.

مرجع عالیقدر در بخش دیگری از توصیه‌های خود، ضمن دعوت از خیّرین و نیکوکاران به کمک و همکاری با بهزیستی، فرمودند: چنانچه خدمات خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنید، و خیرین کارهای شما را ببینند، به شما اعتماد می‌کنند و بیشتر از گذشته، با شما مشارکت می‌کنند.

ایشان در خاتمه با اشاره به مهدهای کودک بهزیستی و برنامه‌های این سازمان برای تربیت نونهالان عنوان کردند: اینها امانت‌های الهی در دست شما هستند‌، با برنامه‌ریزی دقیق،  
در امر تربیت و پرورش این عزیزان با مبانی دینی اهتمام نمایید. ان‌شاء الله خداوند متعال روز به روز بر توفیقات شما بیفزاید.

يكشنبه / 13 مرداد / 1398