جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
آیة الله العظمی صافی گلپایگانی: اعزام زیارت‌اوّلی‌ها به مشاهد مشرّفه و عتبات عالیات کار بسیار مهمّ و ارزشمندی است که باید ادامه یابد.
مرجع عالیقدر: اعزام زیارت‌اوّلی‌ها کار بسیار ارزشمندی است

مسئولان و اعضای مؤسسه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با ایشان دیدار و از توصیه‌های معظّم له بهره‌مند شدند.
در ابتدای این دیدار، حجة‌الإسلام آقای ثباتی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مؤسسه درباره اعزام زیارت‌اوّلی‌ها به عتبات عالیات ارائه کرد.
معظّم له نیز با تقدیر و تشکّر از دست‌اندرکاران این مؤسسه، فرمودند: از خدماتی که شما عزیزان انجام می‌دهید بسیار تشکّر می‌کنم. قدر این افتخاری که نصیب شما شده است را بدانید که ان‌شاء الله اسباب توجه حضرت ولیّ‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود و اوّل کسی که از این اقدامات، خوشحال و خرسند می‌شوند، آن حضرت می‌باشند.
ایشان، اعزام افرادی که توانایی تشرّف به عتبات و مشاهد مشرّفه را ندارند بسیار ارزشمند خوانده و افزودند: توفیقی که برای شما و بانیان این امر مبارک و خیر فراهم شده، عنایت خاصی است که به شما شده است که باید شاکر خداوند متعال باشید و این کار مهمّ و ارزشمند را ادامه دهید.
آیة الله العظمی صافی گلپایگانی در پایان این دیدار، ضمن مسألت توفیقات بیشتر برای دست‌اندرکاران این مؤسسه، بیان داشتند: کاش من در خدمت شما و یکی از نوکرهای شما بودم. دعاهای شما مستجاب است. بنده التماس دعای از شما دارم.

شنبه / 30 شهريور / 1398