جمعه: 1403/01/10
نسخه مناسب چاپSend by email
قدردانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از کادر پزشکی و اجازه صرف نصف از سهم امام علیه السلام برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا
اجازه صرف نصف از سهم امام برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا

باسمه تعالی

محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله‌العالی

سلام علیکم
احتراماً باستحضار می‌رساند خادمان درمان و سلامت استان قم که چندین سال است با توصیه و نظارت حضرتعالی، خدمات زیادی را به درمان استان قم نموده‌اند و این افتخار نصیب آنها گشته که در راه‌اندازی و تأسیس چندین مرکز بزرگ پزشکی و بیمارستان، توفیقاتی داشته‌اند، در مقطع کنونی لازم می‌دانند که در حدّ توان به بهداشت استان و جلوگیری از شیوع این بیماری و درمان بیماران، خدمات بیشتری ارائه دهند. 
از این جهت، خیّرین استان از حضرتعالی اجازه مصرف سهم مبارک امام علیه‌السلام را درخواست می‌نمایند. ادام الله تاییداتکم

مجمع خادمان درمان و سلامت استان قم
با احترام، حسن خلیلیان

 


 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: (وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً)
و علیکم السلام و رحمه الله

با تقدیر و تشکّر فراوان از جامعه پزشکی ایران؛ پزشکان عزیز و پرستاران زحمتکش و کارکنان خدوم که برای سلامتی مردم عزیز تلاش فراوانی دارند، از ملّت بزرگ و شریف ایران درخواست دارم که با رعایت اصول بهداشتی، به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه کامل داشته باشند.
همچنین خیّرین درمان و سلامت کشور که همیشه به وظایف شرعی و انسانی خود عمل می‌کردند، در این مقطع حسّاس هم مسئولان امر را کمک نموده و مجاز هستند از نصف سهم مبارک امام علیه‌السلام برای این عمل خداپسندانه مصرف نمایند.
ان‌شاءالله تعالی با توجّهات خاصه حضرت بقیة الله الأعظم عجّل الله تعالی فرجه الشریف هر چه زودتر این نگرانی و بیماری رفع گردد.

۵ رجب المرجب ۱۴۴۱
لطف الله صافی

يكشنبه / 11 اسفند / 1398