جمعه: 1403/01/31
نسخه مناسب چاپSend by email
اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی افغانستان در دیدار هیئت اعزامی از سوی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا حادثه تروریستی افغانستان

در پی وقوع حادثه تروریستی در افغانستان، هیئتی از سوی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، چهارشنبه ۲۹ رمضان المبارک با حضور در منازل شهدا و مجروحان، اوضاع را بررسی و به مشکلات این عزیزان، رسیدگی خواهند نمود.

این هیئت که حامل سلام و پیام تسلیت و همدردی مرجعیت شیعه با مردم مظلوم و خانواده‌های شهدای این حادثه است، ضمن ملاقات با خانواده‌های محترم جان‌‌باختگان، از مجروحان این حادثه دلجویی کرده و هدایای معظم له را تقدیم این عزیزان می‌نمایند.

همچنین هیئت اعزامی، با حضور بر سر مزار شهداء، نسبت به این عزیزان، ادای احترام خواهند کرد.

این هیئت در بخش دیگری از برنامه‌ی خود، با برخی علما و مسئولان افغانستان دیدار نموده و تاکید معظّم له بر مجازات عاملان این جنایت هولناک و عدم تکرار چنین حوادثی را ابلاغ خواهند کرد‌.

لازم بذکر است معظّم له در پیامی که دو روز پیش صادر گردیده بود، ضمن تأسف‌بارخواندن این حادثه برای امت اسلام، اعتراض شدید تمام کشورهای اسلامی به چنین حوادثی را خواستار شده بودند.

در ضمن، معظّم له جهت درمان حادثه‌دیدگان و کمک به مجروحان این حادثه، صرف ثلث سهم مبارک امام علیه السلام و در صورت عدم کفاف، نصف سهم مبارک را مجاز اعلام‌ نموده‌اند‌.

سه شنبه / 21 ارديبهشت / 1400