پنجشنبه: 1403/01/30
نسخه مناسب چاپSend by email
اعلام آمادگی عتبه مقدسه امام ‌حسین علیه السلام برای طبع تالیفات مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره/ تصاویر
تصاویر و گزارش دیدار جمعی از مسئولان عتبه مقدسه حسینیه (ع)

شامگاه دوشنبه ۹ رمضان المبارک ۱۴۴۳، مسئول و جمعی از مدیران موسسه وارث الانبیاء علیه السلام ‌تحت اشراف عتبه مقدّسه حسینیه، با حضور در بیت مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره، با آیت الله زاده معظم، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، مسئولان موسسه، ضمن تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اهدای آن به روح مطهر مرجع عالیقدر شیعه، رضوان الهی را برای ایشان مسئلت نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ رافد التمیمی، با ابلاغ سلام تولیت محترم عتبه حسینیه به بیت مرجعیت راحل، آن مرحوم را شیفته و دلداده خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام خواند و تشییع باشکوه و بیادماندنی در قم، نجف و کربلا و دفن در حرم ملکوتی حضرت سید الشهدا علیه السلام را پاداش دنیوی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره دانست.

ایشان در ادامه، ضمن تجلیل از قلم شیوا و بسیار عالمانه مرجع عالیقدر، آمادگی کامل عتبه حسینیه و موسسه وارث الانبیاء را برای انتشار آثار ارزشمند آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره اعلام نمود.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین آقای تنکابنی مدیر روابط عمومی موسسه نیز، ضمن تجلیل از مقام علمی معنوی مرجع عالیقدر، عشق و ارادت فراوان به اهل بیت علیهم السلام و نشاط علمی ایشان را مثال‌زدنی دانست و نشر و ترویج آثار آن عالم ربّانی را جهت ارائه به محققان و پژوهشگران، لازم شمرد.

آیت الله زاده معظم حضرت حجت الاسلام والمسلمین صافی گلپایگانی نیز با تقدیر و تشکر از مسئولان موسسه در چاپ و نشر برخی آثار آن مرجع عالیقدر در زمان حیات ایشان، به بیان برخی ویژگی‌های آن عالم فقید پرداختند.

استاد عالی درس خارج حوزه علمیه قم، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان عتبه حسینیه علیه السلام، مراسم ‌تشییع، تدفین و مجالس بزرگداشت در کربلای معلّی را بسیار با شکوه توصیف کردند و از الطاف تولیت محترم  عتبه مقدّسه تجلیل نمودند.

معظم له، آثار مرجع عالیقدر را روشنگر و مروّج معارف نورانی قرآن و اهل بیت علیهم السلام دانسته و افزودند: کتب آیت الله العظمی صافی قدس سره، به جهت اینکه بسیار عالمانه و با قلم رسا و شیوا نوشته شده است، مورد استقبال همه محققان مخصوصاً نسل جوان حوزه و دانشگاه قرار دارد و نشر آن، گام مهمّی در آشنایی با معارف ناب اهل البیت علیهم السلام به شمار می‌رود.

 

سه شنبه / 23 فروردين / 1401