پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره:
بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره میبایست فعالیت ها و مجاهدت های آن مرجع والامقام را با جدّیت ادامه دهند
میبایست فعالیت ها و مجاهدت های آن مرجع والامقام با جدّیت ادامه یابد
در روز عید سعید غدیر آیت الله زاده معظم حاج شیخ محمد حسن صافی گلپایگانی باحضوردر بیت  حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی حفظه الله باایشان دیدار نمودند.
 
در این دیدار حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی حفظه الله باعرض تبریک بمناسبت عیدسعید غدیر، از فضایل حضرت امیرالمومنین علیه السلام آیات و روایاتی را از منابع فریقین بیان و فرمودند :امروزه وظایف مراجع و علما و فضلای حوزه های علمیه در رابطه ولایت امیرالمومنین علیه السلام بسیار خطیر و حساس میباشد .
 
ایشان در ادامه از نقش علمای بزرگ و مجاهدت های آنان در مسیر ولایت اهل بیت علیهم السلام تجلیل نموده و بیان داشتند :شرایط امروز بسیار حساس و ویژه است و در موضع گیری ها و جریانات میبایست بسیار دقیق عمل شود .
 
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی حفظه الله در بخشی دیگر از بیانات خود ، از مقام علمی و توجه حضرت آیت الله العظمی بروجردی به حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره خاطراتی بیان نمودند .
 
ایشان ضمن تجلیل از مجاهدت های حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره فرمودند : انتظار میرود که بیت ایشان تمام آن آثار و مجاهدت ها و فعالیت های وسیع آن مرجع والامقام را با جدیت ادامه دهد 
در پایان استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم از توجه و حمایت های حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی حفظه الله به بیت والد مکرمشان تشکر و قدردانی نمودند و فرمودند :به لطف خداوند متعال و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء خدماتی که در زمان حیات ایشان بود ادامه دارد و موسسات علمی و تبلیغی وابسته به دفتر ایشان مشغول به خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند و ان شاءالله  بتوانیم آثار ولایی و مهدوی  و راه و مکتب ایشان را به نحوی که رضای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد ادامه دهیم
چهارشنبه / 29 تير / 1401