پنجشنبه: 1403/01/9
نسخه مناسب چاپSend by email
اعزام گروه هایی از مبلغین به مناطق مختلف کشور توسط موسسه تبلیغی دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره در محرم الحرام ۱۴۴۴
اعزام گروه هایی از مبلغین به مناطق مختلف کشور توسط موسسه تبلیغی دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره  در محرم الحرام ۱۴۴۴

بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء علیه السلام موسسه تبلیغی دارالزهراء سلام الله علیها مبلغین متخصص خود را به مناطق مختلف کشور اعزام نمود.

طبق گزارش روابط عمومی این موسسه ، مبلغین اعزامی، طبق سنوات گذشته در مناطق هدف مستقر و مشغول به برگزاری جلسات و برنامه های دینی میباشند.

مبلغین در این دوره از اعزام، مباحث اعتقادی و امامت ، مباحث خانواده ، مباحث نوجوانان و تربیت فرزند را در دستور کار دارند و موضوع جلسات را با عناوین فوق برگزار مینمایند.

همچنین تعدادی از خواهران مبلغه که در این موسسه مباحث تخصصی را آموزش دیده اند  به همراه همسرانشان در مناطق هدف مستقر و جلساتی مخصوص بانوان،با موضوعات ویژه آنان را راه اندازی نموده اند.

بسیاری از مناطق مورد هدف ، مناطق کم برخوردار  و آسیب پذیر میباشد که این موسسه از سالهای گذشته در مناسبت های مختلف در آن منطقه فعالیت های تبلیغی و محرومیت زدایی را دنبال میکند .

شنبه / 15 مرداد / 1401