شنبه: 1403/02/8
نسخه مناسب چاپSend by email
در دیدار معاون رئیس جمهور مطرح شد:
توصیه‌های آیة‌الله العظمی صافی گلپایگانی جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم شریف ایران و لزوم رابطه با کشورهای جهان با حفظ عزّت و شرافت نظام اسلامی
دیدار معاون رئیس جمهور با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

 

صبح امروز 27 ذی الحجة 1440 (7 شهریور 1398) معاون محترم ریاست جمهوری جناب آقای نهاوندیان با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیة الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف، ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری به معظم له، گزارشی از جلسات اقتصاد مقاومتی در استان قم ارائه نمودند.
حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز با ابلاغ سلام به ریاست‌جمهوری و همکاران ایشان، فرمودند: امیدوارم در این دو سال باقی‌مانده خدمت، دولت بتواند کارهای بسیار مفیدی برای مملکت و رفاه و آسایش مردم و نیز خدمت به جهان اسلام بردارد، و این سرمایه خوب و ماندگاری برای دولت باشد.
معظّم له در قسمت دیگری از بیانات خود، با توجّه به گرانی موجود در کشور افزودند: مردم شریف و بزرگوار ایران نباید در سختی و ناراحتی باشند. کاری کنید که با اعتماد به شما و دیدن کارهای خوب و رفاه و راحتی، توجه و عقیده‌شان به دیانت بیشتر شود که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم از ما همین را می‌خواهند. این فرصت چند روزه‌ای که برای شما پدید آمده است، فرصت بسیار مهمی است که بتوانید حُسن اعتماد مردم به دین و نظام را جلب کنید.
مرجع عالیقدر در ادامه، با توجه به امر حجاب فرمودند: باید به مسأله حجاب توجه بیشتری داشت. اکثریت ملّت شریف ما پایبند و متعهّد به احکام شرع می‌باشند و رعایت دستورات دین مبین اسلام برای آنها اهمیت دارد، لذا در این مسأله مهم، اهتمام و توجّه بیشتری داشته باشید.
ایشان در بخش دیگری از توصیه‌های خود فرمودند: رابطه‌ی با کشورهای دیگر با حفظ عزّت و شرافت کشور و نظام اسلامی، بسیار اهمیت دارد به خصوص با کشورهای منطقه و جهان اسلام، که ارتباط با آنها، لازم و ضروری است.
معظّم له در قسمت پایانی این دیدار، راجع به اهمیت خدمت به شهر مقدس قم و زائران کریمه اهل بیت علیهم‌السلام، تذکّراتی را ارائه فرمودند و برای موفقیت دست‌اندرکاران و مسئولان امر، در خدمت به اسلام و مکتب نورانی اهل بیت علیه السلام و رفاه و آسایش مردم و رفع نگرانی آنان دعا کردند.

پنجشنبه / 7 شهريور / 1398